Bereken uw prijs en bekijk de beschikbaarheid!

Preis berechnen und Verfügbarkeit prüfen!

Corona COVID-19

Update 16-10-2020 / Corona COVID-19

Camping De Nollen volgt de ontwikkelingen en de adviezen van het RIVM en de overheid op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygiëne van onze gasten en medewerkers.

Heeft u vragen, dan staan wij u graag te woord via info@denollen.nl of telefoonnummer 0224 581281.

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)
  2. Kan ik mijn vakantie annuleren en mijn geld terugontvangen?
  3. Ik wil mijn vakantie annuleren en gebruik maken van mijn annuleringsverzekering
  4. Kan ik mijn vakantie omboeken naar een latere datum in 2020?
  5. Welke maatregelen zijn er momenteel van toepassing tijdens een verblijf op De Nollen?

1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

Momenteel mogen we gasten op zowel toeristische, seizoen als vaste plaatsen en in huurobjecten toelaten.

2. Kan ik mijn vakantie annuleren en mijn geld terugontvangen?

Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van RECRON:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst geldig annuleren betekent 100% betalen

De RECRON voorwaarden zijn te downloaden via www.denollen.nl/nl/voorwaarden-camping-de-nollen-bv en www.hiswarecron.nl.

3. Ik wil mijn vakantie annuleren en gebruikmaken van mijn annuleringsverzekering/fonds

Mocht u uw verblijf willen annuleren en hiervoor uw annuleringsverzekering willen inroepen, raden wij u aan vooraf contact op te nemen met uw verzekeraar. De voorwaarden verschillen namelijk per verzekeraar.

Heeft u het annuleringsfonds van De Nollen bij boeking afgesloten? Dan kunt u de voorwaarden inzien via www.denollen.nl/nl/voorwaarden-camping-de-nollen-bv. Het Annuleringsfonds Basis biedt bij annulering in de huidige omstandigheden zonder doktersverklaring geen dekking, het Annuleringsfonds Compleet biedt wel dekking.

4. Kan ik mijn vakantie omboeken naar een latere datum in 2020?

Omboeken naar een latere datum in 2020 is zonder bijkomende kosten mogelijk. Stuur in dit geval een mail met uw wensen naar info@denollen.nl. Wij zijn in 2020 tot 8 november geopend.

5. Welke maatregelen zijn er momenteel van toepassing tijdens een verblijf op De Nollen?

Uiteraard vragen we u de geldende regelgeving en RIVM-adviezen op te volgen. Dus houdt minimaal 1,5 meter afstand (ook tot onze medewerkers), voorkom groepsvorming en neem de hygiënemaatregelen in acht. Wij (en de gemeente) zullen hierop zo nodig moeten controleren. Om uw verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen, hebben we een gedragscode opgesteld.

Per afdeling gelden de volgende maatregelen en bijzonderheden:

  • Receptie: kom alleen naar de receptie als dit echt nodig is. Draag een mondkapje. Onze voorkeur gaat uit naar contact via de telefoon of e-mail. 
  • Supermarkt: kom in uw eentje naar de supermarkt en houd afstand. Draag een mondkapje.
  • Horeca: u kunt (op bestelling) eten afhalen en meenemen naar uw eigen plek. Bestellen kan op dagen waarop De Eetboey geopend is vanaf 14.00 uur op telefoonnummer 06 21 94 42 17.
  • Sanitairgebouwen: de sanitairgebouwen zijn geopend. In de gebouwen hangen kuchschermen tussen de wastafels en afwasplekken, er is handdesinfectant aanwezig, de in-/uitgang heeft een verplichte looprichting, er wordt extra geventileerd en schoongemaakt.
    • Houd afstand.
    • Blijf weg bij verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
    • Mijd de spitsdrukte.
    • Aub maximaal 1 persoon per afwasplek.
    • Gebruik indien mogelijk het sanitair in uw eigen kampeermiddel.
  • Betalen: graag contactloos of met pin.

Ondanks deze aanpassingen, kan het voorkomen dat we aanvullende regelingen moeten maken, mogelijk ook onaangekondigd.